Nota Rujukan Exam Separa Perubatan 2015

nota rujukan exam separa perubatan

Encik ahmad… encik ahmad…

ada sesiapa yang kena panggil exam separa perubatan pada tarikh berikut : 14/9/2015?

Eh exam separa perubatan?

Encik ahmad kena bagitau sesiapa yang berkenaan. Keluarga dia… rakan rakan dia.. kejiranan dia.. ketua ketua kampung dia… dan penduduk penduduk sekitar yang berdekatan…

Maklumkan kepada mereka ada sebijik ebook rujukan peperiksaan online latihan separa perubatan untuk mereka dapatkan dengan segera.

ebook? Buat rujukan exam?

Mana nak dapat?

Boleh dapatkan dekat sini —>>>

http://tinyurl.com/separaperubatan2015

soalan yang berlehgar dalam pikiran aku nih.. siapa yang terbitkan ebook panduan tersebut?

Encik ahmad nak tahu?

Tim Infokerjaya adalah badan bebas yang telah sekian lama membantu beribu ribu… beribu ribu… beribu ribu… berapa banyak ribu daaa…

Beribu ribu calon telah dibantu oleh tim infokerjaya nih setakat ini untuk calon exam dan temuduga Spa semenjak dari tahun 2009 lagi…

oooo gitu rupanya…

Lagu mana nak buat tempahan nih?

Lagu nih caranya encik ahmad…

Klik aje link tersebut untuk buat tempahan :

—>>> http://tinyurl.com/separaperubatan2015

Sila bagitau dekat kengkawan sekampung… kejiranan sekampung dan jugak ketua ketua kampung yang berdekatan supaya mereka dapat berita baik ini dengan segera…

Jangan lupa bagitau dekat derang rujukan ebook ini hanya akan dibuka sampai tarikh 13/09/2015 sahaja.

Jangan ngengada memandai nak tanya pasal ebook nota rujukan exam separa perubatan ini bila akan sampai ke peti pos rumah derang. Ini bukan sejenis fizikal serupa dekat kedai kedai buku. Ini adalah berupa pakej ebook yang boleh di download dan boleh cetak untuk rujukan ezam itu nanti…

Terima kasih laa…

wassalam…

Jangan tanya pasal nak cuti dari kerja

surat cuti

Jangan tanya pasal nak cuti dari kerja

Pasal temuduga nih tak kena gaya tersilap langkah anda juga yang rugi…

Jangan ngada-ngada duk tanya pasal cuti masa temuduga tu…

Eh cuti tahunan ada tak?
Cuti sakit bagaimana pulak?
Boleh tak saya nak cuti?
Cuti boleh mohon atau tidak?

Dah namanya kerja mesti adanya cuti. Asal kerja aje nak cuti. Baik tak payah mintak kerja awal awal dah minta nak tahu pasal cuti itu ini begitu begini…

Cuti nak memontengkah?

Eh bukan nak memonteng daa…

Habis tu takkan belum kerja dah tanya pasal cuti? Tak gitu?

Dalam kepala minda panel penemuduga duk imaginasikan bahawa anda :

“Owh.. dia ni ‘kaki’ cuti ni..”

Dengan demikian jangan duk tanya pasal percutian santai anda tersebut yang akan memberikan gambaran yang negatif terhadap diri anda.

Ya, semua soalan yang berkaitan dengan cuti adalah menjadi satu kesilapan jika apabila diberi peluang untuk anda bertanya apa-apa, anda memilih untuk bertanya berkaitan cuti. Anda kena belajar cara buat persediaan temuduga dengan lebih bijak lagi. Jangan biarkan diri anda duk memikirkan persoalan berkaitan dengan cuti tatkala berdepan dengan panel penemuduga. Itu menempah kegagalan namanya.

Isu cuti ini adalah hak anda dan anda berhak untuk tahu berapa banyak cuti yang anda boleh dapat. Jangan cuti memonteng dari kerja dah laaa….

Maka dengan itu cadangan yang terbaik adalah anda simpan dulu soalan tersebut dalam poket soalan anda selepas anda sudah dapat kerja dan telah berjaya dengan cemerlangnya dalam temuduga yang telah anda hadiri tersebut.

Nak lebih cemerlang dan ada ilmu berkaitan dengan temuduga kena belajar pasal persediaan kukuh berkaitan dengan temuduga.

Klik sini untuk belajar persediaan temuduga.

Jerat temuduga yang perlu anda elakkan…

tips-temuduga-kerja

Kenapa anda perlu berhati hati dengan persoalan persoalan yang dikemukakan oleh panel penemuduga tersebut?

Sekiranya ada yang yang terkena tanya dengan persoalan berikut diharap mohon berhati hati.

kenapa anda mahu bertukar kerja?
kenapa anda bertukar kerja?
kenapa anda selalu bertukar kerja?

eh eh eh sama saja nampak soalan tersebut. ia bergantung kepada status pekerjaan anda.

Anda pun tahu jawapannya bagaimana untuk berikan kepada panel penemuduga.

Dah tentunya jawapannya dengan nada sinis menempelak dan banyak negatif jadinya. Tak gitu?

– Majikan tak profesional
– Masalah pengurusan majikan lama
– Masalah gaji kerja lama
– Masalah suasana kerja yang tak kondusif
… masalah bla bla bla bla… tempat kerja lama
Banyak masalah jugak kat situ jadinya. Kalo dah banyak masalah yang berbangkit dah tentunya calon tak cari kerja lain. Kenapa mesti cari kerja yang lain pula.

Ayat tambahan penyedap hati selepas selesai kondem itu berkaitan tempat kerja lama cukup menarik dan tip top :

>>> Tapi saya yakin Syarikat Tuan lebih baik dari tempat kerja lama saya <<<

Dengan demikian ia dah tentunya tidak akan dapat memikat hati panel penemuduga tersebut.

Kenyataan yang sedemkian rupa akan membuatkan bakal majikan baru anda tidak senang duduk serta tidak keruan jadinya. Adakah mereka akan berpuas hati dengan kenyataan tersebut. Sudah tentunya tidak…

Lebih parah lagi jika anda akan dapat notis amaran keras dekat resume dengan huruf berikut : G.A.G.A.L

Siapa yang rugi?

Jadi? Bagaimana nak lulus dan berjaya sekurang kurangnya bakal majikan anda berpuas hati dalam sesi temuduga tersebut biarpun anda tidak dapat untuk bekerja dengan bakal majikan baru anda?

Jom belajar pasal temuduga. Nak temuduga pun kena belajar ker?

Klik sini jika nak belajar pasal persediaan temuduga